21 December 2013

Majlis Pernikahan Anak Kak Ros & Bang Leman

Salam Semua...
Pagi-pagi lg aku dh turun ke bawah....nk byr yuran sekolah Alif. Nasib baik tak berapa ramai..terkejut jugak aku yuran, buku, t shirt sukan dan bj sekolah kesemuanye berjumlah RM238.00 tu pun aku dh tolak gambar..coz aku ada gambar last year punya....yuran bulan RM100.00...aku ckp kt cikgu next year la bayar means next mth la..kih...kih...kih....
Habis je byr yuran aku p surau Al-Amin (sebelah jek) untuk menolong apa yg patut....

 time ni diorng-diorng ni dh start bz..

 Kak Ros n Kak Ecah.

 amboi Dayang bz nye...mengoreng ayam...ayam goreng berempah...

 Dayang n Kak Eda with grandchild nye....

 masa ni byk benda dh siap yg kt ujung2 tu berborak je la...

 orang-orang flat sedang menjamu selera...jemputan terdekat je.

 ni makanan aku...

 ni la pengantinnye...Zara VS Zul..

 Double "Z" semoga berbahagia hingga ke anak cucu....(dpt ank mesti comei kan)
coz mix kan..
dari kiri Kak Sal, Dayang Zara, Zul n Kak Ros

dari kiri Kak Sal, Aku, Kak Eda, Zara, Zul, Kak Ros & Bang Leman


Pengantin with their parents / parents in law..
walaupun majlis ni sederhana je...tp meriah la dgn org-org Penara ni...apa-apa pun selamat menjalani kehidupan dengan penuh kesabaran dan toleransi.
Apa-apa pun korang 
Layan Je...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...