16 January 2014

Jalan-Jalan @ Ikea @ 14/01/2014

Salam Semua....
Lama sungguh aku x berceloteh kt blog ke sayangan ku ini..
bukan apa aku sibuk...maklum la sekolah dh mulakan...mlm2 ada je agenda yg perlu aku buat...
so dikesempatan cuti Maulidul Rasul baru-baru ni aku ajak HB jln2 di sekitar lembah klang...cewah...gitu...
Pagi-pagi lg kami dh keluar rumah...nk p cari breakfast...lg pun lama kami x breakfast kat luar....
Aku memilih utk mkn di Sri Tradisi Medan Selera Bandar Sri Permaisuri...
Makanannye sedap...harga pun blh la tahan....

Aku, HB, Nadia mkn mee kari...mmg best mee kari dia...harga cuma RM4.50 je 
Aku kongsi ngan Alif....tp aku cuma dpt mkn bape sudu je...semua Alif bedal....
Alif panggil mee laksa-laksa...hahaha...

 Fatahul memilih mkn nasi lemak dengan ayam goreng berempah...

 Memang sedap mknannye...dengan makanan tadi, kuih muih, bihun goreng, air...harga kesemuanya RM27 saja...

 Pas hbs sarapan kami bergerak ke Ikea pulak....kami sampai awal pagi...masa tu lg 5 minit lagi bis hour...orang pun x bape ramai...tp kt food court penuh org tengah sarapan...

 bila x bape ramai org ada can la bdk2 ni nak main2....


 Masa aku tengah nk byr barangan yg aku beli tu, aku terpandangkan line nk beli karipap ni x bape nk pjg lg...salunye dh mcm ular dah...apa lg suruh Nadia Q la...beli karipap....1 bijik RM1...6 bijik RM5.50 apa lg aku suruh Nadia beli 12 bijik la..

ni la karipapnya...karipap berintikan ayam, kentang dan telur rebus suku....
aku melantak samapi 4 pcs....huhuhu.....lg pun Fatahul & Alif x suka sbb ada telur....
Lepas p Ikea tu...kami menuju ke Muzium Coklat kat Kota Damansara...
jumpa lg kt next entry....
Apa-apa pun Korang
Layan Je.... 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...