19 January 2014

Sambutan Maulidul Rasul Peringkat Bandar Sri Permaisuri @ 1435 Hijrah

Salam Semua...
Kali ni n3 aku berkisarkan sambutan Maulidul Rasul yang diadakan pada 19/01/2014 w/p Maulidul Rasul dh lepas...kirenya belated Maulidul Rasul la ni..apa-apa pun mmg happening sangat....Acara perarakan bermula pada jam 9.30am...jadi seawal jam 7.30am kami dh berkumpul di perkarangan parking SK Seri Tasik....
Wah.....kali ni byk betul pasukan kontijen (cewah) yg mewakili Apartment atau pun surau masing-masing....
Macam biasa aku mewakili Surau Al-Amin Penara...rasa-rasanya kali  ni ade lebih kurang 10 pasukan kot...
Perarakan bermula dari perkarangan SK Seri Tasik...melalui depan JPJ...dan berpusing semula ke perkarangan Masjid Al-Najihin....jauh jugak kan...ni sebabkan ramai-ramai...kot aku sorang...malas la aik....tak kuasa....
Sampai je kt perkarangan Masjid...berehat sebentar...pastu aku terus balik ke rumah...tak dengar pun ceramah...mn tak nye aku nk kejarkan balik awal...nk masak...pg ni aku x sempat nk buat breakfast pun...
Meh layan beberapa foto yang aku ambik ni...







Untuk kali ni pakaian kami bertemakan warna unggu...i like...like lavender color you...
tapi pasukan mana yg menang perarakan tu aku pun tak tahu...maklum la cabut awal sangat....
Apa-apa korang mmg sporting...what ever it is...love u all forever and ever....
Layan je... 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...