21 November 2022

Makan Malam Di Hajris Bistro @ 17/11/2022

Hari khamis Fatahul balik ke KL, Balik dengan menggunakan perkhidmatan ETS je mudah kan....
Dari Kuala Kangsar ke KL Sental baru RM60 tambang nya.
Malam tu lepas je balik kerja selepas magrib aku ajak hb sebelum ambil Nadia di Bangsar kita singgah makan di Hajris Bistro dulu. Teringin nak makan roti tisu....
Lama tak makan roti tisu tu....



Disebabkan aku nak stail garing... jadi roti tisu tu tak boleh la berdiri tegak macam tanjak tu kan..
Lupa pula aku nak cakap kurang kan gula... Manis meleket aku rasa....
Aku dengan Alif makan roti tisu, Fatahul cheese naan dan hb pula capati.
Aku tak sempat nak ambil gambar... Tangan penuh gula dan berminyak minyak.
Kerana roti tisu aku yang sampai dulu.
Lepas je makan kami terus ke Bangsar ambil Nadia.
Sampai je Bangsar Nadia dah pun tunggu kat bawah...
Lambat runggut Nadia... Hahaha...

 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...