21 November 2022

PRU Ke 15 @ 19/11/2022 Di SKST

 Hari ni buat kali ke 2 aku pergi mengundi. 
Kali ni PRU ke 15 jatuh pada 19/11/2022 hari sabtu. 
Tempat mengundi aku di SKST je...jalan kaki je.
Aku pergi dengan Fatahul kerana kami ditempatkan di tempat yang sama.
Aku di saluran 5 manakala Fatahul di saluran 13, Nadia pula di saluran 12.
Dengannya kat SKST ni ada 15 saluran. Punya la ramai orang yang datang mengundi.
Dalam sejam setengah juga la aku dapat memangkah....
Bila sampai di bilik saluran tu kami beratur diluar....ada la 30 minit gak aku berdiri kat luar...


Dah tu dapat la masuk dalam bilik...disediakan tempat duduk....Dalam sejam gak la duduk dalam bilik tu...Nasib ada kipas tak la panas. Cuaca pun ala ala mendung je..

Aku dah siap mengundi. Aku dah tunaikan kewajipan aku sebagai rakyat Malaysia...


Time ni tunggu Fatahul nak ajak balik sekali.
Lama pula menunggu...Malas la aku balik dulu la...


Selfie dengan Fatahul.
Alif tu tak kira erk.... tak cukup umur lagi


Dalam kereta menuju ke destinasi seterusnya...
Pergi mana tu...adala... tunggu...
Masing masing pakat tunjuk jari....hehehe..



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...