16 November 2022

Marble Butter Kek Dari Lavender Bakery

 Semalam Kelly datang ke ofis.
Di bawa nya sebiji marble butter kek. Pertama kali aku mencuba kek butter dari Lavender ni.
Selalu juga beli tapi kek yang lain la...atau pun roti. 
Madam kata Shima u potong la makan sama sama....
Bila aku potong dan makan sekeping keping...
Wah sedap nya terasa pure butter tu lembut...rasa nya smooth je....
Lain kali boleh la beli lagi macam ni.
Rasa kek nya pun tak la manis sangat memang sesuai la dengan tekak aku ni.....


Cantik je packing nya kan....



Saiz kek ni tak la besar sangat dalam 5 inci je.
Harga dalam RM20.00 sebiji. Harga ni aku tengok kat google.. Segan pula nak tanya kat Kelly kan..


Ni aku potong makan bersama sama dengan kawan sepejabat.
TQ Kelly... sedap betul kek ni...
Buah tangan dari Kelly...
Ingat beli dari Alor Setar rupanya dari Pavillion je kata Kelly.
Hehehe...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...