04 April 2023

Menu 12 Ramadhan 1444H @ 03/04/2023

 Salam ramadhan......
Hari ini puasa yang ke 12. Sekejap je dah nak sampai pertengahan puasa...
Korang dah beli ke baju raya, dah buat ke biskut raya......
Hari ni menu aku cukup simple... Hari ni tak mo makan nasi....
Hari tu pergi Hero aku ada beli keo teow halus ni...Ok la kita goreng ni je la...


Aku tambahkan dengan telur mata juga...
Ada buah mangga....ada laksa...Pemberian Emma...
Gigih Emma hantar ke rumah.... TQ frenz......


Keo teow ni aku cuma rencahkan dengan fish cake dan fish ball je...
Aku tak letak pun udang atau pun sotong....
Salu aku goreng macam ni je pun mesti licin.....


Aku tambahkan dengan tauhu goreng...
Aku je makan tauhu ni yang lain tak suka....


Yang ni pula menu sahur...
Roti sandwich tu untuk Alif
Roti 2 keping tu aku sapukan dengan peanut butter
Bakso tu baki semalam aku panaskan balik
Bersahur bersama semug milo dan juga semug essenso coffee....
Alhamdulillah...Jangan lupa bersyukur....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...