06 April 2023

Menu 14 Ramadhan 1444H @ 06/04/2023

 Salam Ramadhan yang 14.....
Menu hari rabu, lagi sehari je dah nak masuk ramadhan yang ke 15...
Tinggal lagi 15 hari saja ramadhan akan meninggalkan kita...

Hari ni balik je kerja aku terus ke dapur...Bulan puasa ni aku balik pukul 5.00. Naik motor pula tu..
Jadi cepat la sampai rumah 5.30 aku dah terpacak kat dapur.... 
Langsung tak tengok hp... Bila dah siap masak bersiap siap nak ambil Nadia baru aku lihat mesej kata nya hari ni dia balik lambat...balik dengan kawan... Laaaaaaa... mama masak banyak ni....
Aduhai....


Menu hari ni lauk aku simple je...
Konon kang kul 6.30 nak ambil Nadia kan....
Kang terkena macam semalam tengah goreng ayam matikan api....

Sayur bendi tumis camput telur...
Selalu aku balun dengan Nadia. Hari ni balun sorang sorang....
Last last tak habis masuk peti...esk sambung balik mkn...

Sardin masak sambal cili api campur kentang.....

Telur dadar...

Mangga..
Aku potong 2 biji

Tembikai...
Aku potong 1/4... Baki masuk peti....
Alhamdulillah dengan rezeki hari ni...
Jangan lupa bersyukur ye...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...