13 April 2023

Menu 21 Ramadhan 1444H @ 12/04/2023

Salam Ramadhan.....
12/04/2023 juga bersempena hari anniversary aku bersama hb...
Kami tak sambut pun bulan puasa kan nanti la lepas raya kita sambut sekali birthday Nadia....
Hari ni kami berbuka 3 beranak je...
 


Sagu melaka gula merah pemberian Kak Ani. 
Aku simpan dalam peti sejuk. 
Lepas ambil Nadia balik kerja pukul 11.00 malam baru aku makan...
Nikmatnya makan sejuk sejuk ni...

Aku buat juga telur mata

Yang ni ubi getuk...
Beli kat Eco Rm2.40
Ubi getuk Eco ni memang rekemon sangat...


Aku buat nasi goreng je menu berat hari ni...
Nasi ni pun 2x masak masa berbuka berbaki....aku simpan....
Jadi hari ni aku gabungkan sekali buat nasi goreng...

Menu ringkas berbuka kami....
Alhamdulillah.... Jangan lupa bersyukur ye....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...