15 December 2022

Dinner Hari Selasa @ 13/12/22

 

Balik kerja ternampak hb tengah parking kereta nya kat tepi jalan.... 
Aku terus hon hb suruh naik kereta dengan ku.... kerana kereta aku akan masuk dalam parking yangada kat dalam apartment. Jadi tak la jauh hb berjalan nanti. Dalam kereta aku bagitau hb...nak ke Fresh dulu cari telur... Susah nya sekarang ni nak dapatkan stok telur ni... Selalunya kat Fresh memang banyak la....Dah siap beli telur hb kata jom la kita ke King Tomyam.... Balik ni tak yah masak...
Boleh juga badan pun dah letih ni..... Makanya kami meneruskan perjalanan ke King Tomyam...
Dah selalu pula kami makan kat sini. Cerita aku sebelum ni makan kat King Tomyam DI SINI


Suasana kat sini...Orang tak ramai lagi... petang kan...nanti lepas magrib mesti penuh orang makan kat sini....


Kat sini ada juga shellout... Selalu aku tengok ramai yang makan shellout...
Nanti kita makan ye...ajak Nadia sekali....


Hari ni kami makan
Nasi paprik seafood untuk hb
Aku pula tomyam seafood dan juga keo teow kungfu...
Perh kenyang giler aku.... Untuk Nadia aku bungkuskan keo teow kungfu juga...
Balik rumah perut pun dah kenyang boleh la berehat rehat je kan...



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...