27 December 2022

Menu Hari Isnin @ 26/12/2022

 Hari ini hari isnin. Tapi hari ni masih cuti lagi bersempena cuti krismas yang jatuh pada hari ahad.
Bila hari isnin sampai la jumaat hp aku memang dah setting alarm seawal jam 4.30 pagi. 
Semalam lupa nak off. Bila alarm dah bunyi aku pun bangun je la. Mata pun tak berapa ngantuk.
Pikir juga apa la nak masak ni. Pagi ni aku ngn hb nak keluar ke Pandamaran ada urusan. Budak ber2 ni tak kan bangun awal pagi. Erm... baik aku masak terus menu tengahari.


Jadi la ni dapat 3 menu........


Talapia 2 ekor yang aku beli semalam aku potong 3.
Bahagian tengah dan ekor nya aku masak sambal.

Sayur bayam masak bening...
 
Kepala nya aku goreng garing macam ni je...
Senang nak ratah kan....
Dah siap masak, siap hidangkan...Aku dengan hb pun keluar.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...