13 December 2022

JJCM @ Medan Selera Taiping

 Cerita bulan lepas...
Boleh dikatakan setiap hujung minggu kami akan balik ke kampung...
Masa ni kami ke Taiping. Saja jalan jalan tak tahu mana tujuan... Akhirnya sampai ke Taiping aku hb abg dan SIL berjalan. Ok la kita p ke Medan Selera Taiping. Kalau orang lama mesti tahu kan Medan Selera ni. Dari dulu sehingga sekarang masih bertahan. Dah macam medan selere lagend gitu....
Tujuan nya kami nak mencari popia la... Kot datang sini memang makan popia basah la kan...

Yang ni rojak singapore SIL yang beli


Yang ni mee goreng mamak utk hb aku


Aku pula makan popia basah ni. Tapi bagi aku la aku lebih suka popia basah yang kat Kuala Kangsar tu... Lebih besar dan inti nya yg padat... Gemuk gemuk gitu... Tapi yang ni pun ok juga....
Rasa nya sedap cuma tak berapa gemuk la kan....
Jom mana yang berkelapangan datang ke Medan Selera Taiping ni...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...