22 December 2022

Roti Jala Order Dari Kawan Ofis

 Kisah roti jala aku hari ni lagi.
Minggu lepas dah buat tapi masa tu Alif takde. Alif ni memang berhantu makan roti jala. 
Buh kuah kari banjir.... Alif suka kata nya. Jadi hari ni aku buat la lagi. Kebetulan ada juga orang yang menyelit order roti jala ni. Selalu nya yang menyelit tu customer tetap. Aku tak buat dengan kuantiti yang banyak pun. Cukup la sekadar sekilo tepung tu pun sejam juga la menjala kan.


Aku pun minat juga roti jala kuah kari ni.
Jadi la ni sarapan pagi aku dengan semug essenso coffee.
Lunch pun aku bawa roti jala juga...Hahaha... seharian makan roti jala...


Yang ni pula order dari kawan kawan....
Aku pack macam ni. 
TQ korang tak putus putus order kalau aku buat open order.
Alhamdulillah... business kecil kecil la kan...
Buat tampung bahan mentah... Untung nya ke mulut kami anak beranak je la... 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...