13 December 2022

Jom beli dessert @ Kedai Kek Tapak Kuda Dapur Azra

 Setiap kali balik kampung memang aku akan singgah kat sini. 
Dah jadi kebiasaan pula.... Tapi nak ikut kan dessert kat sini memang sedap dan harga amat berpatutan..
Lokasi nya senang je. Belakang RNR Slim River. RnR lama bukan nya kat RnR kat highway tu ye... Kena ikut jalan lama la....Dah banyak kali juga la aku membeli dessert berlainan rasa la.
Cuma nya kali ni hari sabtu aku bertolak awal pagi jadi bila sampai kat sini dalam tengahari. Sedang elok la vendor nya menghantar makanan. Kalau datang dah petang ada juga tapi banyak yang dah habis.
Bayaran kat sini cuma diterima tunai, transfer dan juga QR je... 
Owner belum ada lagi mesin untuk debit dan credit card.....


Kek tapak kuda...dah lama Alif nak kan kek ni.
Hari ni banyak perasa pun banyak juga.
Alif ambil perasa nutella. RM20 je.... 
Rasa memang sedap...berebut makan... Lain kali kena beli lebih lagi.


Yang ni sushi RM12 ada 8 biji....

Durian Crepe jenis kecik2 ni RM12.
Ada je kalau korang nak yang montok.
Tapi aku suka macam ni sekali ngam.
Ada juga crepe milo, oreo, nutella, jem.
Pokok nya...rambang mata la nak pilih...


Yang ni maggi ramen & ayam goreng RM7.
Ni sedap Alif suka sangat


Ni aku punya meatball ngan pasta spiral...
RM7 juga... yang ni pun sedap...
Dapat la makan suam suam...

Kot datang awal antara jam 11 gitu memang banyak makanan.
Tak yah nk pikir dah nak makan kat mana.


Yang ni pula aku beli masa ambil mak kira nya dari kampung nak ke KL.
Bila dah petang tak banyak la sangat pilihan yang ada tapi masih ada juga la dessert yang berkenan di hati....
Aku beli puding coklat, gimbap, cheeskut (ni rekemon sedap sangat), mini tapak kuda dan juga susu...
Macam aku cakap sini kalau nak beli senang tak ramai orang nak beratur sampai tumpo kaki kan....
Korang singgah je kat Kek Tapak Kuda Dapur Azra ni...
Memang puashati... Jom korang kita cuba dessert kat sini....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...