22 December 2022

Dinner ~ Lauk Yang Simple Je

Semalam petang punya la lebat hujan... Ingat kan cuaca dah mulai panas semua... dah 2 hari KL tak hujan.
Sekali semalam hujan menderu deru dengan angin nya yang kuat. Nasib aku pergi keje naik kereta.
Balik rumah tengok ayam masak merah dengan nasi banyak lagi. Nadia tak makan sebab Nurin bagi dia Nasi Ayam Penyet. Harap Alif sorang je makan... Nasi ku panas kan... HB makan nasi dengan ayam masak merah. Aku buat kan juga sedikit kuih ketayap. Inti nya ada lagi....
Untuk aku pula.... jemu la rasa nya makan lauk ayam je...
Aku buka esbox ada lagi tauhu 2 keping, aku goreng buh garam kunyit, potong timun... Makan dengan sambal bilis garing... Nikmat nya... kalau tak pikir diet.....bertambah tambah ni aku makan....
Tapi cukup la banyak ni je..... 


Alhamdulillah kenyang juga.... 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...