21 December 2022

JJCM Di Taman Tenaga

 Balik je kerja semalam... aku ajak hb ke Hero kejap... Nak beli lauk dan barang dapur... 
Licin dah sampai takde dah bahan nak masak.... Mana tak nya bila balik keje je petang hujan... 
aku rasa dalam minggu ni tak hujan dah..... Balik je kerja aku tunggu hb kat guard house malas nak naik atas dah.... Rupanya hb bawa Alif sekali....
Lagi mudah bila ada Alif... tak la terkial kial aku sorang sorang ambil brang barang nanti.... 
Habis je membeli aku kata kita makan kat luar je la... nak masak pun tak sempat dah... Penat..mana nak bersih kan lauk2 tu lagi nak mengemas barang barang yang dibeli lagi...
Ok la kita makan kat King Tomyam.... Sekali sampai je tengok kedai tutup... ala...kedai ni memang tutup ke hari selasa...ke macam mana... kami terus kan sehingga la nampak kedai tomyam ni...nama apa tak tau lupa pulak aku.... Kedai ni banyak betul ambil order dengan Food Panda, Grab dan juga Shopee Food. 


Aku lama tak makan mee hailam...
Nak try la...ok la rasa nya.....


Yang ni pula nasi goreng paprik untuk Alif....
Rasa nya banyak bawang hollen dengan kacang panjang je aku rasa...

Yang ni pula hb punya nasi putih paprik seafood...
Senang cite kedai ni mmg suka lebihkan sayur bawang daripada lauk lauk nya...
Memang berbeza betul la dengan King Tomyam ni...



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...