23 February 2023

Cerita Malam Minggu @ Gadong Steak House

 Hari sabtu, pada sebelah pagi nya aku mengemas rumah, mengemas habis habisan la orang kata. 
Dalam tengah mengemas, technician Coway datang nak buat service. Siap je repair semua tu jam dah menunjukkan jam 12.00 tengahri. Aku dah la dari pagi tak makan lagi. Gigil dh rasa. Balik je orang Coway terus aku masak maggi sorang 1 dengan Alif. Kenyang la sikit. Sambil tu buatkan juga ikan siakap 3 rasa untuk Alif dan Nadia nanti. Aku tak makan tenghari tu.
Sebab petang ni ada mesyuarat Wanita Umno jam 5.00 petang. Selalunya bila mesyuarat ada la jamuan makan makan... Hehehe. Hari ni takde... Yang ada kek je...
Adoiiiii lapar la.... 
Hari ni Nadia balik kerja jam 6.30 petang. Boleh la aku ikut Emma p busking kat Gadong Steak House, Labu Sendayan. Aku ambil Nadia kat LRT jam 7.30 malam Nadia sampai. Hantar Nadia kat rumah, Aku dan Emma terus ke Labu. Perjalanan kami berpandukan Waze je... Sekarang ni mudah kan apa apa waze je. confirm tak sesat. 
Perjalanan kami adakalanya hujan adakalanya ok.
Kami selamat sampai kat Gadong Steak House dalam jam 9.00 malam. 
Alhamdulillah....




Apa apa kita bergambar dulu. Sampai je aku terus order nasi goreng kampung, Emma pula nasi goreng pataya. Punya la lapar dari siang tak makan...harapkan maggi je....
Sampai lupa aku nak ambil gambo nasi goreng.
Hehehe....Sambil makan sambil layan busking.
Aku dan Emma balik dalam jam 11.00 malam. Sampai je rumah dalam jam 12.00 malam.
Punya la mengantuk... Letak kepala lena terus aku.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...