27 February 2023

Minuman Diet ~Kalista Almond Fiber & Kalista Dhara

Bila benda ni lalu lalang di TT, aku teruja nak mencubanya.
Lagi pun aku ni memang pengemar kopi. 
Pagi pagi tak minum kopi memang tak sah la.
Badan rasa lemau je. Dah orang kata minum kopi ni boleh kurus...apa salah aku mencuba nya.
Harga untuk sekota Almond Fiber ni RM27 macam tu.
Tapi aku beli pakej... dapat la RM102.00 offer untuk pertama kali ni TT ni.
Bila beli 4 kotak Kalista ni dapat la free shack botol ni.


Yang almond fiber ni boleh minum waktu pagi. 
Tak kira la sebelum atau selepas makan. Fungsi ni akan membuatkan korang rasa kenyang.
Aku pula suka rasa nya. Ala ala minum white coffee je....
Manakala Dhara tu minum waktu malam. Rasa coklat...
Kalau rasa kopi kang tak tido la aku.
Boleh je kalau nak minum panas atau pun sejuk. Campur dengan ketul ais pun.
Tapi aku suka minum panas panas macam tu... Nikmat ooo...
Minum seteguk teguk orang kata...
Kita tengok apa hasil nya... Untuk 4 kotak ni boleh la guna dalam masa 2 minggu.
1 kotak ada 7 sachet je. Kira nya jatuh se sachet ni dalam RM3+ la gitu.....
Apa apa kita cuba dan berusaha untuk kurus kan...
Gitu....

 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...