23 February 2023

Makan Malam Di Medan Selera

Balik je ambil Nadia kat LRT dalam jam 10.30 malam. Nadia kelaparan. Aku tak masak hari ni, Sebab Coway aku meragam. Air tak keluar, air yang panas tak panas. Rumah aku masak makan minum memang bergantung 100% kepada air coway, bila takde air tu memang takde mood la nak masak. 
Balik je Nadia, kami terus ke medan selara makan dekat gerai yg tengah tengah tu. Sambil layan busking. 

Ni Nadia order kan maggi kerabu. Sedap pedas pedas gitu.

Yang ni Nadia punya mushroom soup.
Dia tak makan pun kenyang sebab makan chicken chop grill.
Gambar lupa lak aku nak ambik....
Jadinya bungkus je la bawa balik bagi kat Alif.


Yang ni fun fries untuk aku makan kongsi dengan Nadia
Dah tengah malam ni. Makan pun tak berapa nak selera...
Gitu gini balik rumah dalam pukul 11 lebih juga...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...