28 February 2023

Makan Tengahari Di RnR Awan Besar @ 28/02/2023

 Hari aku macam biasa tetap bawa bekal. 
Lauk telur mata dan ikan bilis goreng garing aku letak kicap. Cukup la bekal macam tu.
Untuk anak kat rumah pula aku buatkan ayam masak lemak cili api.
Lepas tu dalam kul 10 macam hb mesej ajak makan tengahari. Nak makan kat mana tu. Ikut je la hb kata. Ok la kita makan kat RnR Awan Besar Kesas tu. Bawa Alif sekali. Sebab Alif suka makan satay. Situ ada satay Haji Samuri. 
Aku pula teringin nak makan Ani Sup. Makan sup panas panas. Kebetulan aku memang dah ada nasi lauk telur mata dengan ikan bilis je kan.


Yang ni untuk hb dan aku
Hb makan nasi set sup daging RM9.50
Manakala aku cuma sup campur (daging + perut) RM7.50


Yang ni satay untuk Alif.
Aku beli satay ayam 10 batang (RM1.50)
Satay perut (RM1.50)
Satay Pedal / hati (RM1.20)
Nasi impit aku minta yang kecil je (RM1.80)
Semua sekali RM26.70
Puashati dapat makan macam ni. Nak ikutkan kami pun dah lama tak makan kat RnR Kesas ni.
Alhamdulillah... TQ Hb belanja kami makan....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...