15 February 2023

Dinner Semalam @ 14/02/2023

 Setiap petang bila balik dari kerja hujan saja. Mungkin musin hujan disebelah petang bawa ke malam.
Setiap kali bila balik kerja mesti aku plan nak ke Hero la NSK la tapi bila dah hujan malas la pula. 
Aku terus je balik rumah. Beli bahan bahan kat kedai acheh je. Walaupun harganya mahal sedikit tapi takpe la....Janji apa yang aku nak semuanya ada...
Aku plan nak masak mee telur tu ada lagi 3 keping... Aku rebus sampai lembut.
Sambil sambil tu aku siapkan bahan untuk cucur kucai ni....


Jadi la mee telur ni goreng simple simple dah la tapi pedas.
Cili kering aku ni jenis pedas buh 2 sudu je tapi dah terasa pedas nya...

Yang ni cucur kucai..... 
Aku minum bersama teh ais... Teh tarik yang aku buat semalam masih ada lagi dalam peti ais...
Alhamdulillah syukur....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...