23 February 2023

Sarapan Pagi Ahad Lepas @ 19/02/2023

 Hari ahad pagi, segar je mata walaupun semalam tidur lewat.
Bangun subuh terus buat daging masak kari, Nak empuk kan daging ni bukan la mudah. 
Mau dekat 2 jam juga la. Sambil sambil tu aku siapkan bahan nak buat nasi goreng dan juga lempeng tepung. Aku siapkan juga sambal sardin cili api.
Dah siap kan bahan aku terus mandi. Bila madi tu rasa segarnya badan kan.
Baru la ada mood nak melempeng ngan goreng nasi.

Siap je masak diorang tak bangun tidur lagi. Aku rehat rehat kan badan dulu.
Kul 11.00 baru la aku sarapan.
Sebelum tu aku hantar Nadia kat LRT dulu. Balik baru aku sarapan.
Tu la kerja aku
Kalau hari cuti je hantar dan ambil Nadia kat LRT.
Kalau hari bekerja aku cuma ambil Nadia je balik dari kerja....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...