21 October 2022

Bekalan Ku Hari Jumaat @ 21/10/2022

 Salam jumaat... Yeah...hari ni dah last kerja... Esok cuti dah 3 hari..
Kalau sekolah rasa nya sampai hari selasa la kan.... Syok juga walaupun cuti cuma 3 hari...
Hari ni pergi kerja naik motor... Jadi ada la masa aku bersweet time sarapan kat rumah je....
Malas nak masak hari ni... Dah janji dengan Nadia minta tolong belikan nasi lemak untuk makan tengahari nanti. Untuk Alif aku panaskan lauk ayam masak merah...langsung tak makan... Jangan membazirkan...


Sarapan pagi dengan semug essenso coffee 2 biji apple (merah & hijau) buh serbuk asam...
Sepaket berryfull... ok cukup dah ni

Yang ni buah apple merah & hijau dan juga segugus anggur...
Nak buat snacking... kalau kenyang tak la perlu makan...
Buah nya kot la aku terasa lapar nanti....


Nadia juga belikan kuih sebanyak 4 ketul.
Kuih talam ubi, apam kampung, kasui dan juga cucur sayur...
Kuih ni besar besar seketul cuma RM0.50 je...kot makan 2 ketul pun dah kenyang..
Dah Nadia belikan kuih.... aku buat la juga semug milo kosong panas...
Baru layan....hehehe...

Yang ni pula nasi lemak. Aku kirim kat Nadia juga.
Nasi lemak lauk paru dengan sotong
Tengok best kan... Lama tak pekena nasi macam ni...


Nasi lemak dia sedap lembut je....
Tengok belambak lauk dia kan
Harga nya cuma RM7 je.....
Puas la makan.... Pasni boleh la kot aku berdiet balik...
Bila hb kata nmpk macam dah gemuk balik....
Huhuhu....





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...