26 October 2022

Makan Tengahari Di Nasi Ayam Penyet Dora MJ

Dalam perjalanan balik masa ni dah pun tengahari. Perut pun dah mulai lapar. Jom kita singgah makan kat Langkap.... Rasa macam nak makan ayam penyet....
Tapi bila sampai aku makan talapia penyet la. Bila tengok ikan tu besar dan nampak menyelerakan....
Nak ikut kan ini bukan la pertama kalinya aku makan kat sini. Dah banyak kali juga... 
kadang makan sebelum nak ke kampung. kadang tu makan nak balik ke KL....
Sebelum ni pernah makan juga DI SINI.



Ni makanan aku...
Hb macam biasa la makan ayam penyet, Alif pula makan bakso kosong je....
Selain tu aku bungkuskan juga 1 set talapia penyet untuk Nadia.
Kata nya dah masak... tapi bila malam aku tengok elok je dia balun nasi tu...
Erm.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...