07 October 2022

Sambutan Harijadi Di Bulan Oktober 2022

 Hari rabu... pagi pagi Nurin dah wasap aku....
Sorry aku lupa harijadi mu... it's ok kata ku...
Jom malam ni aku belanja ko makan... Eh takpe la.... Ala jom je....
Nanti aku ajak Miza ngan Ina gak... Erm... ok ok la...
Rezeki jangan nak tolak kan...
Tapi nak makan kat mana...Ikut la ko nak p mana aku ikut je...
Pikir dok pikir ok la aku nak p Boat Noodles je... tak pernah lagi aku... Sebab nya bila weekend je mesti penuh tak kira la kat mana pun...kat mall lagi la beratur orang menunggu nya.....
Akhir nya lepas magrib Nurin datang ambil aku, Ina dan Miza...aku ke Kompleks Q je Bandar Sri Permaisuri.....

Masa ni buat pertama kali nya...jadi macam kelakar juga la...tak reti nak ambil order.. nasib la nampak orang sebelah tulis dalam list order tu... ooooo macam tu cara nya....
Lepas je siap membuat pesanan kami berborak bersua photo...almaklumla lama kami tak berkumpul bersama sama....

Nak ikut kan harijadi kami ber3 ni jatuh bulan Oktober...ada lagi sorang si Dayang, tapi Dayang dah dok Seremban so jauh la sikit nak ke sini...








Yang ni Miza punya...sikit nya ko makan...Aku makan dah kat umh tadi katanya
Grilled Chicken Meat Balls - RM4.73



Sangkaya - RM7.73
Kot datang sini wajib kot cuba...sedap.
Roti yang dikukus cicah dengan sos kaya bercampur dengan susu cair...
Ada juga aku buat sendiri. Boleh tengok kat DISINI
Puas la kalau buat sendiri tu kan....

Bila makan panas panas layan oooooo
Nurin kata...woooo sedap nya

Kongsi bersama

Krapow Chicken Rice - RM 14.36
Yang ni Nurin punya... Makan hari ni Nurin yang belanja....
Moga murah rezeki mu sahabat ku.....

Thai Fried Chicken - RM14.36
Yang ni Iris punya

Pad Thai - RM14.73
Ni aku punya... sedap nya

Kaw Pad Super - RM14.73
Ni Ina punya...

Cha Yen, Kaffe Yen, Terer Taro - RM8.64
Ini air kami ber 4.
Aku dengan Miza order Kaffe Yen...Fuyoooo power tul kopi ni....
Balik je aku mandi solat mata terkebil2 tak leh nak tido weh...
Macam macam aku buat. Tengok youtube la, tiktok la...
Ku paksa pejam kan mata....Akhirnya aku lelap dalam jam 3.45 pagi.
Aku terjaga dalam jam 6.00 pagi.... haaaa bape jam je aku tido...
Mesti siang nanti jadi blur blur macam tu....
Lain kali kalau malam ke Boat Noodles ni memang aku tak kan order la air Kaffe Yen...
Rasa memang sedap...tapi membuatkan mata ku mencerah sampai nak ke subuh...

Apa apa pun...terima kasih ye Nurin belanja birthday girl semua...
Hari tu belanja dah masa kat Shangri La... ni lagi...

Terima kasih daun keladi...ada rezeki belanja la kami lagi ye...
Moga Allah melipat ganda kan rezeki mu...
Amiin...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...