20 October 2022

Menu Hari Khamis @ 20/10/2022

Nadia : Mama esok nak bawa bekal
Mama : Dalam esbox takde apa lauk pun kak... Mama tak beli lagi semalam nak cepat balik
Nadia : Masak nasi goreng je la

Bangun je pagi terus masak nasi... Aku suka masak nasi di awal pagi senang..nasi tu tak basi nanti
Sementara ku siap kan bahan bahan untuk menumis, goreng kan nugget.
Resepi nasi goreng boleh lihat DISINI
Kali ni aku tak letak sayur pun....

Ini untuk aku sarapan di rumah....
Aku letak telur mata dan semug essenso coffee.

Untuk lunch pun aku bawa nasi goreng juga dengan nugget.
Kali ni aku bungkus dalam kertas je.
Untuk Nadia aku buat kan 2 bungkus. 1 makan tengahari, 1 lagi makan petang.
Lagi pun hari ni jadual Nadia padat sangat. Lepas je balik sekolah. Nadia nak terus ke Bangsar pula.
Ada tusen kat situ...Balik kul 10.00 malam... Takpe malam ni mama ambil ye....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...