26 October 2022

Makan Viral Masa Kini

 Bila benda ni menjadi viral dok lalu lalang kat wall TT aku.... Eh ni tak leh jadi ni aku kena cuba gak ni.......Nak ke Kieda Crepe jauh sangat. Nak p Melaka tak pegi lagi.
Aku pun terlihat ada 1 kedai ni kat area Seri Iskandar.... ada jual benda ni....




Yang ni Mille Durian Crepe.
Harga RM16.00
Memang sedap. Ada la 3x dah aku beli... Ha kau...sedap ooo layan benda ni sejuk sejuk...


Yang ni Tornado coklat kek...
Harga aku lupa dah....Kot yang tak suka manis.... 
Tornado kek ni sesuai sangat.....

Yang ni Crepe Strawberry...
1 bekas ada 3 crepe perisa.
Strawberry, coklat dan milo harga cuma RM8


Yang ni coklat B40
Harga RM15
Yang ni aku beli kat Kedai Kek Tapak Kuda Dapur Azra.

Pada yang tak suka manis... kek coklat ni ok la sedap
Coklat yang tak berapa manis dan pahit pahit macam tu.....






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...