04 October 2022

Sambutan Ulang Tahun Ku @ 01/10/2022

 Hari sabtu bersamaan dengan 01hb Oktober 2022 genap lah umur ku yang ke 46 tahun... 
Hari ni kami dalam perjalanan pulang ke kampung. Nanti kita singgah di RnR Rawang ye...
Kita makan kat sini dulu. 
Rupa nya anak anak dah berpakat nak sambut birthday ku disini je....
Nadia siap belikan tealive untuk kami semua. Untuk aku macam biasa la strawberry pudding....


Aku bawa juga hokkaido cupcake boleh la makan sekali kan...



Kad ucapan pemberian Nadia dan juga Nabil...



Lama dah tak dapat kad ucapan macam ni...kalau dulu dulu ye...
Sekarang ni ucapan dah digantikan dalam whatsapp je... FB ke....gitu la...

Apa la yang ada dalam paperbag ni kan



Buka je nampak kotak kasut skechers.....
Eh betul ke ni..ke kotak je ni...

Bila ku buka kotak nya...
Wow....kasut sport....memang ku idamkan lama dah kasut warna putih tu...
Ku cari di outlet skechers tak jumpa jumpa
Kot ada pun mesti ada mix warna lain.....

Mama suka sangat hadiah ni...
Terima kasih kakak...Nabil...
Ingatan dari korang semua....
Yang lain ni mama hadiah nya...Nanti la mama...orang tak keje lagi...kata Fatahul.
Hb cuma belanja makan je malam ni... ok la...aku pun tak kisah sangat bab bab hadiah ni.
Kalau aku berjalan jumpa yang berkenan aku minta je nanti...
Ha gitu.... Malam ni nak makan kat mana...
Jom ke entri sebelah.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...