13 April 2022

Anniversary @ 12/04/2022

Semalam anniversary ku bersama my hb. Patut la hari isnin malam (11/04/22) kakak selepas berbuka ke Mytown ingat nak buat apa... Rupanya mencari hadiah buat kami ber2. Aku dah siap siap cakap mama tak mo beg or kasut lagi cukup cukup la tu...yang ada pun tak pakai sangat... ok kata nya....nak beli yang lain dia kata....

Si kakak beli wangian jenama Zara, wangi sungguh aku suka bau nya... Bau nya yang lembut dan tak mencucuk lubang hidung orang kata... silap silap orang sebelah boleh pening nanti....hehehehe... 

1 set untuk hb, 1 set untuk aku


ni hb punya 

ni aku punya Orchid & Rose...
2 2 ni aku suka bau nya

untuk 4 botol pewangi ni pemberian kakak...
Tq kakak...
Mama & abah suka sangat
Love u so much......


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...