20 April 2022

Ke Pasar Segar Din Taman Medan

 Seawal jam 6.30 pagi aku dh keluar rumah ke pasar..
Nasib baik la awal... bila sampai je udang dengan sotong tinggal sedikit saja lagi...
Hari ni sotong murah...Jadi ku beli la lebih sikit.....

Antara yang aku beli....

Sotong dan udang....sotong murah jadi beli la lebih sikit
Aku suka meletakkan dalam bekas macam ini...
Sekali masak sekali keluarkan bekas tu...senang dan akan dapat mengekalkan kesegaran stok yang tak nak digunakan tu.....
Untuk kesemua kos pembelian hari ini jumlah nya cuma RM77.30 sahaja... 

Jom layan gambar yang aku ambil dari pasar segar din....
Hari ni banyak pilihan ikan..
Ikan besar besar tapi bila ku lihat tempat siang / potong ikan ramai orang..
Malas la aku nak beli ikan yang besar besar tu...Tapi geram juga tengok kan
Ikan merah, ikan nyuk nyuk...masak kari masak sup atau asam pedas sedap kan...
Erm.......
















Kalau sapa sapa yang berkeinginan membeli ikan segar ni...
Sila la datang ke sini ye...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...