27 April 2022

Hari Ke 24 Ramadhan 1443H @ 25/04/2022

 Puasa yang ke 24 hari....
Disebabkan nasi berbuka semalam masih berbaki...ku buat je la nasi goreng..
Pukul 2 pagi aku dah terjaga mungkin lepas isyak aku dh lena kepenatan....
Jadinya kul 2 pagi aku dh bgn masak...
Buat nasi goreng kampung, goreng koktail dan goreng telur mata untuk aku...
Buat kan semug milo kosong panas...
Pukul 3.00 aku dah panggil Alif untuk bersahur...Kira nya awal la...
Lepas sahur makan ubat selsema..Hidung dah mula rasa gatal gatal...
Lepas tu terus lena...sedar sedar je dh pukul 6.00 pagi....
Bersiap siap la pula nak pergi kerja sambil2 tu ku lipat baju yang mengunung dulu....

Nasi goreng kampung, telo mata & koktail
Semug milo panas untuk aku....

Menu berbuka pula...hari ni cuma masak mee goreng seafood basah je...
Nak ubah selera hari hari makan nasi kan....

Mee goreng seafood basah...Lupa nak ambil gambar mee

Hari ni hb beli murtabak 2 keping @ RM4
Putu Perak..ngn Kuih lopis..

Mangga harum manis pemberian bos...
Semua staff dapat sorang sebiji...besar juga puas la kan..
Ingat nak buat pulut mangga..malas la pulak aku nak mengukus pulut...
Tapi elok pun buat...mee goreng pun tak habis makan....
Kang membazir la pula.....


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...