22 April 2022

Hari Ke 19 Ramadhan 1443H @ 21/04/22

 Hari ini hari yang ke 19 ramadhan....
Alif dah bagitau siap siap..sahur cuma nak makan nugget je dengan milo kosong...
Tapi aku kerajinan sikit pagi ni...Buatkan sahun goreng untuk yang lain.....


Jadinya sahur aku pagi ni sepiring sahun goreng dan 3 ketul nugget bersama dengan milo kosong...
Pada yang tak tahu...bagi aku la sahun dengan bihun...kalau dibuat goreng...rasa sahun ni kenyal kenyal sedikit...Sekarang ni ramai dah peminat sahun goreng dalam rumah aku...Kalau sebut je hari ni menu sahun goreng...Semua suka.....

Menu berbuka pula...


Sotong masak sambal

Labu air masak bening

Ikan bawal goreng

Bubur lambuk, panaskan last dalam esbok

Roti sosej roll.
Nadia tanya, mama beli ke..eh tak la, mama habiskan roti wholemeal tu je....
Ooooo...Sosej roll memang kesukaan mereka...

KFC snake plate..
Nadia dapat bersempena birthday nya

Kesemua menu ni aku masak sendiri...kecuali bubur lambuk..
Macam mana balik kerja aku boleh siap masak sebegini...
Senang je, janji bahan bahan kena siap kan awal awal...
Balik tinggal nak masak je lagi....


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...