25 April 2022

Lepas Berbuka, Ke IOI Mall Putrajaya

 Lepas je berbuka, kami terus ke IOI Mall Putrajaya..
Malas nak berbuka kat luar, Berbuka di rumah saja la...
Sampai je IOI Mall dalam jam 8.30 malam.
Jenuh pusing cari parking, memang penuh la parking.. terpaksa menunggu kot kot ada orang yang lepas berbuka terus balik kan...Akhirnya dapat juga kami parking.






Kami memang suka ke IOI Mall ni, Mall nya yang besar dan banyak pilihan...
Makanan pun banyak juga...Matlamat kami ke IOI Mall ni adalah ingin mencari sandle buat mereka...
Kedai yang mereka suka pergi ialah Kickers...

Antara sandle yang terdapat di Kickers

Beg Kickers....
Aku rasa Kickers ni kena la improve kan design mereka, Handbeg asyik asyik corak tampal tampal tu je.. Setiap kali tengok mesti design macam tu..bosan nya aku.....
Lepas tu Nadia ke kedai Padini. Punya la ramai orang, masa bayar tu long Q.
Jenuh la aku menunggu Nadia. Nak p makan kedai pun dah tutup.
Mall tutup jam 10.00 malam. Bila turun nak keluar dari parking...
Terus sangkut dalam 45 minit juga...Mana tak nya...semua pengunjung keluar serentak jam 10.00 malam kan... hon sana sini berbunyi.... pihak pengurusan IOI kena la pikir kan sesuatu.... buka la lebih banyak exit keluar tu....



Jem sana sini....
Akhirnya aku sampai ke rumah dalam jam 12.00 malam juga....
Serik kot aku nak pergi IOI Mall ni bila lepas berbuka...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...