13 May 2022

5 Syawal 1443H @ 06/05/2022

 Sekejap je dh 5 Syawal, pagi ni aku harus menjempu hb di Terminal Amanjaya...
Hb sampai dalam jam 9.15 pagi. Aku baru dalam perjalan ke Tronoh isi minyak kereta lagi...
Sampai je di kawasan Mydin Meru, hb dah pun menunggu di bus stop je...
Dalam kereta hb tanya nak makan mana....Entah la kedai banyak yang tutup dan ada tempat yang tak menepati citarasa kami...Terus buka google kat mana sarapan di area Ipoh ni...
Google kata ke Medan Selera Dato Sagor...
Aku pernah makan kat situ...Kali ni kami ke gerai yang lain...situ banyak gerai pilih la gerai mana yang korang nak....

Aku dengan kak ipar makan roti bakar, aku juga order mee rebus sudah nya makan sikit je tak habis..
Hb makan roti goyang dan mee rebus...pun tak habis juga....
Lepas makan terus balik ke Bota....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...