13 May 2022

Bermula la rutin harian bila dah kembali ke rumah

Ahad pagi lepas subuh hb ajak ke Taman Medan...Topup lauk pauk kata nya....
Sampai je situ Kedai Din Segar tutup la pula...terpaksa la beli kt kedai pakistan...
Beli tak banyak mana pun....Harga dalam RM135.00 habis....kalau kat Din dalam Rm100 je macam macam aku angkut.....Habis je membeli, hb ajak makan kt kedai depan tu je...
Makan nasi lemak lauk sotong 2, bungkus nasi lemak sotong 2 dengan air milo kosong RM32.00..
Mak aiiiiii... Mahal nya lauk sotong RM7 ke sebungkus...patut la tak ramai yang makan kt situ...
Aku rasa nasi lemak ni RM7 
Milo kosong RM2 

Sampai je rumah aku terus cuci barang barang yang ku beli dipasar tadi....Sambil tu terus masak makan tenghari....Malas aku nak makan kat kedai.....teringin nak makan selera kampung...

Aku masak daging masak hitam
Udang masak lemak pucuk paku
Ikan gelama goreng...
Lepas je makan tenghari petang sikit aku ajak hb ke rumah di Damansara tengok la rumah tu dh 2 minggu tak tengok rumah tu....



 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...