13 May 2022

Kemana Saja 5 Syawal 1443H

 Lepas balik Ipoh, kami berehat la sekejap....
Tanya kak ipar kemana kita hari ni.....
Sepupu aku call..weh mai la rumah aku, hari ni aku buat bakso....
Ok juga tu kan....aku cakap ala pakai seluar dengan blous je la...
Tapi kak ipar beriya ajak pakai baju kurung....Aku pun ye la ye la bangun cari baju n iron....





Dok bergambar bawah pokok belimbing....kita makan kat luar je la ye...sedap sikit berangin je...
Sambil tunggu makanan tersedia kami selfie la dulu..
Lepas je makan kami ke Pasir Salak...tak pernah pergi lagikan
Katanya situ cantik pemandan rumah rumah kutai tepi sungai perak..
Bila sampai je dah kul 5.00..gate dah tutup...
Haish...penat saja la...



Kak ipar kata depan ni pun boleh la kita bergambar..
Siap bawa monopod lagi senang...tak yah suruh orang ambil kan...
Dari Pasir Salak kami ke Teluk Batik...memang takde tujuan betul kami hari ni.....




Tengok pantai Teluk Batik...ngeri rasa nya...Bila air pasang.......
Balik je rumah kami makan malam di Manjung...
Malam nya aku ajak sepupu datang ke rumah untuk lepak lepak....
Sebab aku nak layan TV3....



Balik je sepupu apa lagi...
Sambung la tido....Lena.....





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...