31 May 2022

Misi Mencari Goodies Kenduri

 Hari rabu 25/05/2022 sebelum aku balik ke kampung keesokan hari nya.... aku mengajak hb ke Pemborong Makanan Ringan di NSK Kuchai Lama.. Selalunya bila ke NSK aku cuma melihat lihat sahaja malas la aku nak masuk kan... Bila masuk ke dalam kedai wah...banyak nya makanan yang dijual sesuai untuk goodies perkahwinan, harijadi dan macam macam lagi.....

Aku cuma mengambil gambar di dalam kedai ni....Mari layan gambar yang aku ambil ni...













Biskut walfle ni sedap...


Aneka jelly

Yang kan selalu orang buat goodies untuk budak budak






Biskut pack dalam botol kot nak beli sikit la kan

Dalam tin pun ada juga



Aku suka sangat coklat ni siap bungkus dah...

Walfle jenama white castle



Asam boi....
Kot nak ikutkan banyak lagi gambar yang aku nak ambil....
Tapi cukup la yang ni je...kalau sesiapa yang teruja nak melihat tu boleh la ke NSK Kuchai Lama..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...