19 May 2022

Dinner Semalam Maggi Je @ 18/05/22

Dari ofis lagi aku dok mikir nak makan apa la malam ni...Malasnya nak makan nasi..Kat rumah memang banyak stok maggi ni pelbagai perisa..Kang tak dihabiskan nanti expired pula...
Sampai rumah tanya Alif nak makan apa....Seharian aku dah makan nasi impit dengan daging masak hitam kan...so tukar selera la pula....


Maggi goreng ni untuk Alif...
Maggi goreng perasa cili kampung...tapi tak pedas mana pun kalau nak dibandingkan dengan maggi goreng perisa sambal......Alif nak juga telur mata cair 1 ye mama...
Okeh......



Ni untuk aku...
Mamee Chef perisa lontong...kalau jenama mamee aku memang suka perisa ni sedap sangat...
Untuk aku harus la ku letak kan pelbagai bahan sawi, fishball, fishcake, sosej, crab stick dan juga telur mata...baru la syok makan kan....kenyang weh....


Yang ni untuk hb...
Disebabkan aku ni mempunyai penyakit resdung memang aku tak boleh makan maggi perisa udang ni..kot makan lepas tu kena telan ubat alergik la jawapnya....
Ni maggi perisa udang...aku cuma letak fishball, fishcake, sosej, crabstick dan juga sebiji telur mata.
Hb tak mo sayur...tabur kan dengan daun sup...
Sedap hb kata...kenyang sangat...









No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...