25 May 2022

Roti Jala Kari Daging Menu Hari Ini

 Tak tahu dah nak bawa bekal apa..Hari ni last dah, esok aku mula bercuti sebab kenduri kawen along nanti...Masak simple simple dah la ye...Alif bangun pagi sebelum ke sekolah nampak roti jala...
ooo hari ni bekal roti jala ke...Alif suka la....lama tak makan...

Ini sarapan pagi aku
Roti jala kuah kari daging...bersama semug white coffee

Yang ni baki untuk Alif makan balik sek nanti....

Yang ni bekal untuk aku makan waktu tengahari...

Yang ni bekal Alif...aku buh lebih sebab hari ni ada koko..
Alif balik lambat jadi cukup la bertahan sampai balik sek nanti...

Diam tak diam dah pun minggu akhir...sabtu ni hari perkahwinan anak aku yang sulong..
Berdebar rasa nya...macam mana la keadaannya nanti...
Semoga dipermudahkan semuanya....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...