20 May 2022

Takoyaki Pagi Jumaat

Semalam kawan ofis dah cakap...Kak esok nak order tako 1 set...
nak buat buka puasa. Pagi aku bangun lepas siap masak untuk makanan bekalan, aku pun mula la membuat tako...
Ni la hasil tako aku...
Inti nya cuma ada sosej dan crabstick je lain lain aku tak buat....

Masa tengah masak

Dah siap masak saja aku garingkan jadi tak la lemau nanti masa nak makan bila dah sejuk

Siap ku taburkan dengan sos tako, mayo dan aanori seaweed

Siap tabur dengan bonita..kot takde yang ni memang tak sedap la masa makan tako nanti...
Ini la bisness kecil kecilan aku...walaupun tak banyak ok la...
Kalau banyak sangat memang aku tak larat nak membuatnya..
Ini cuma bisness masa lapang aku je.....











 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...