18 May 2022

Makan Malam Di Q Bistro

 Semalam kami makan malam di Q'Bistro...Selepas balik dari BTR konon nya nak beli bj t shirt pengakap untuk Alif tapi takde la pula saiz Alif... Hb kata jom la kita mengeteh kt Q'Bistro...
Selalu kami makan kat Hajris Bistro...
Bagi aku la aku lebih suka teh ais kat RHB berbanding Q'Bistro ni....
Tapi nya kt RHB mereka suka hidangkan roti canai yang dah sejuk kuah nya yang sejuk sebab tu aku tak suka makan roti canai kt RHB tu...

Roti telur & teh charm untuk my hb


Aku punya roti bawang dan juga teh ais...
Alif pulak makan maggi goreng...Punya la lama menunggu sampai habis dah aku ngn hb makan, maggi Alif tak sampai lagi...
Bila dah sampai terus makan lupa lak aku nak ambil gambar.....


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...