13 May 2022

Lunch Di Secret Recipe Seri Iskandar

Lepas je balik dari LAP dan Amin Amirul, terasa lapar betul...
Kami menuju ke AEON Falim...Erm...apa makan pun takde...Keluar balik la dari AEON...
Mana la kita nak makan ni...Nak makan kedai mama pun penuh orang...
Mana mana kedai makan semuanya penuh...
Bila dalam perjalanan nak sampai ke Seri Iskandar aku ajak kakak ipar ke Secret Recipe...
Kita lunch kat situ je lah...
Sampai kt Secret Recipe pun banyak makanan yang dah habis kek pun yang tinggal cuma sepotong kek coklat Indulgence.....Erm.... 
Aku memesan Mee kari singapore
kak ipar pula nasi goreng ayam crispy
Bagi aku bahan bahan mee kari ni tak la banyak sangat berbanding Secret Recipe kat GM..Makan sampai tak habis....mungkin mereka kehabisan stok.....
Air asam boi sedap ooooo minum panas panas layan betul
RM5.90 segelas...


Kak ipar memesan sepotong kek coklat indulgence.
Lama dah nak makan kek ni dia kata...
Aku tak minat kek yang ni....Manis...


Nasi goreng ayam crispy....
Total makan aku RM27.90
Manakala kak ipar aku Rm40+
Ha ambik kau....lunch makan semahal gini...
Hehehe...

 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...