20 May 2022

Makan Malam Di Lotus Taman Midah

Semalam balik je dari kerja aku terus plan nak masak ayam masak merah je untuk dinner malam ni.
Dalam aku tengah cuci beras, hb call, Alif yang jawap..Mama mana.. Mama masak...Malam ni tak yah la masak...abg on the way balik ni jalan jem...kita makan kat luar je...makan kat mana tu...mana mana je la...kita makan kt Lotus nak tak lama tak makan claypot chicken rice...boleh la...tapi bila sampai je di Lotus...takde pun orang jual claypot yang ada hotplate je, sebelum ni kat Giant Kinrara pun takde, Lotus Kajang pun takde...ke memang takde dah jual claypot ni..mungkin aku je yang tak tahu....
Jalan jalan sambil menunggu makanan aku ambil la beberapa gambar kedai yang ada di Lotus Taman Midah ni.. 

Ada Big Apple, cadangnya nak beli tapi tak banyak pilihan dah mungkin sebab dah malam kan....Kalau siang tu mesti banyak pilihan donut...

Ada Famous Amos selalu aku beli cookies dia je...Walau pun mahal tapi rasanya sedap sangat...

Keropok lekor pun ada

Pelbagai kerepek, kekacang, gula gula....
Masa bulan puasa konon nak makan kat TCRS..selalu penuh...
Ni dah tak penuh tak nak lak aku makan...hehehehe..

Antara stall yang ada

Alif beli western di sini

Sushi...paling suka kalau datang Lotus...mesti beli su sushi

Mochi, aku ambil warna pink tu inti kacang merah...
Alif paling suka makan mochi

Yang ni Hotplate mushroom chicken rice untuk hb

Grill chicken chop untuk Alif

Hotplate yee mee untuk aku...
Lepas makan kami balik.
Singgah di watson permaisuri jap...
Kenapa tak pergi watson kt Lotus je kan ada.... la ye ke....













No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...