18 May 2022

Nasi Impit Daging Masak Hitam Menu Sarapan Dan Bekal ke Pejabat

 Nasi Impit ni balik je kerja semalam aku rendam senang bagi beras tu kembang...
Balik je makan malam aku terus rebus jadi nya dalam 30 minit je rebus dah pun siap.
Nasi impit ni beli dah lama beli kat Eco sepaket RM2.20 ada 4 ketul saiz sederhana...kira ok la kan..
Aku makan dengan daging masak hitam..Daging ni pun aku buat dari minggu lepas takde orang nak makan...jadi ku panaskan la makan dengan nasi impit...sedap nya.....
Selagi masih elok kita panaskan makan je jangan nak membazirkan...

Sarapan pagi ni aku makan sebiji nasi impit bersama dengan semug essenso kopi....


Ada lagi baki aku bawa ke ofis untuk makan tghr nanti....
Untuk Alif aku suruh dia bawa bekal juga ke sek....
Mudahkan akhirnya habis juga daging masak hitam aku tu dengan nasi impit...kot simpan lama lama nanti berkulat pula kan....



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...