16 January 2023

Kakak Belanja Makan Kat King Tomyam Taman Tenaga

Balik kerja hari jumaat, aku terus ke Richiamo Coffee.
Nadia balik pukul 6 kira nya ada la lagi masa. 
Puteri kawan Nadia ada sekali jadi aku hantar Puteri balik kat Flar Sri Melaka.
Dah alang alang hantar Puteri tu balik nya kami singgah di King Tomyam Taman Tenaga.
Rasa nak makan kat luar malam ni......


Aku makan bihun tomyam seafood


Kerabu manggi aku share ngn Nadia


Char Keo Teow untuk Nadia.
Untuk Alif ada maggi goreng. takdan nak ambil gambar sebab maggi goreng sampai lambat dari yang lain. Selain tu Nadia ada juga order kerang bakar.
Tapi kali ni kerang tu kecik kecil dan kerang dah mati...kerang yang tak segar.
Terasa pahit kat situ. Aku tak berani nak makan takut kena cirit birit nanti.
Nadia habiskan sorang sorang... Tu pun aku tak sempat nak ambil gambar kerang.
Makan malam ni Nadia yang belanja. Terima Kasih kakak....
Belanja Mama dan Alif...

 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...