18 January 2023

Marble Butter Cake @ Lavender

Semalam Nadia ada IV kat Lavender dan juga Jovian di Pavillion.
Nadia memang tahu aku sukakan kek butter dari Lavender.
Terus Nadia belikan... Kadang kadang takde tau kek ni...Cepat sold out.
Selain kek butter Nadia juga belikan aku Caramel stick...yang ni aku rekemon...sedap sangat
Harga RM4.80 sebatang... Makan 1 memang tak puas la...
Hahaha...dasar tamak... macam mana la nak kurus... 


Ni la kek butter yang Nadia beli.
Jenis segi 4 panjang...Hari tu yang Kelly bagi tu bulat saiz 5 inci...
Harga kek ni RM20.90 tapi macam nampak kecik sikit...
Ni cerita aku yang hari tu DISINI

Nampak kecik kan

Boleh nampak gelembung udara tu...
Berbintat bintat....
Aku potong makan 2 keping je...
Aku nak habiskan kek butter yang aku buat hari isnin tu....
TQ Kakak....Beli kan mama kek butter n caramel stick....


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...