12 January 2023

Menu Hari Khamis @ 12/01/2023

 Hari ni dah pun khamis. Esok jumaat...lusa cuti dah 2 hari.
Ni antara menu bekal kami....
Hari ni bekal untuk ku simple simple je....
Azam tahun 2023... adalah azam dari tahun sebelumnya yang tak tercapai...
Hehehehe.....


Bekal aku dan Alif...


Ayam masak berlado untuk anak anak makan tengahari nanti....
Diorg ni kalau masak berlado je tak kira la ikan atau ayam laju je makan....


Ni bekal untuk Alif
2 keping roti sapu dengan kaya dan 2 biji Japanese sweet potato
Ubi ni aku siap buang kulit.. Alif mula2 tak mo bekal ubi kata nya leceh nak makan nak kopek kulit.
Takpe mama siap siap kopek kan ye.....


Yang ni pula menu lunch aku...
Telur dadar, timun dan ambil sedikit kuah ayam masak belado.
Aku panas kan ayam masak kurma ada lagi 2 ketul... 
Aku tengok ayam tu tak bergerak pun dok keluar masuk esbox...
Ok takpe mama habis kan...Janji tak basi...

Japanese sweet potato 3 biji untuk sarapan aku kat ofis....
Mudah mudah kami semua kenyang sampai ke malam 
Alhamdulillah syukur Ya Allah.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...