05 January 2023

Bekalan Kami Hari Khamis @ 05/01/2023

 Salam Khamis... sekejap je. Esok dah hari terakhir bekerja.
Lepas tu cuti 2 hari, hari minggu kan... Cepat betul masa berlalu...
Hari ni macam biasa aku bangun seawal jam 4.00 pagi.
Hari ni menu simple je.... Janji kenyang....
Untuk aku dan hb, sarapan kami cuma roti bersama dengan telur mata.
Aku letak kan sos cili dan juga mayo...
Manakala makan tenghari hb cuma la sandwich telur. 
Tapi untuk makan tenghari aku dan juga Alif, Fettucine Bolognes.
Lama dah aku tak buat pasta ni untuk anak anak... Kalau nak makan kat kedai seset pasta dalam anggaran RM10-15. Kalau buat sendiri boleh la kita letak apa yang kita suka. 
Kat esbox aku takde daging atau pun ayam kisar. Tapi aku ada daging pejal... Aku potong daging tu kecil kecil...dah jadi daging kisar... jimat pun jimat kan..... hehehehe....
Sama je kan...


Alhamdulillah menu kami hari ini seadanya....
Semoga kami kenyang sampai ke malam....
Amiin....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...