11 January 2023

Cheese Tart Order Dari Ida

2 Hari lepas Ida WA aku....
Kak... nak order cheese tart 3 box... Aku kata kan...ok.....
Lepas tu pagi sabtu Ida mesej lagi... Kak nak 4 box la....
Alhamdulillah rezeki masuk lagi....
Terima kasih Ya Allah... rezeki yang tak salah alamat nya.....
Kebetulan kami pun dah lama tak makan cheese tart ni.... So kira dapat la kami merasa nya juga...
Dah ada Fatahul ni... boleh la Fatahul makan sekali kan...
Selalu nya aku akan siap kan shell tart sehari awal. Tapi disebabkan hari jumaat aku memang tak larat nak bangun. Bila aku sakit tekak macam ni la teruk nya...
Lepas je makan ubat aku terus lena. Tapi hari sabtu tu dh rasa ok sikit... Ku gagahkan jua menyiapkan tempahan Ida. Dah la cheese tak beli lagi... Pagi pagi aku dah bangun buat shell tart tu bukan la senang nak tunggu shell tu masak... Bila tray yang terakhir aku tinggalkan... Terus ke Hero membeli cheese dan juga sedikit sayur untuk makan tengahari nanti...
Mula mula Ida nak pukul 2 tapi aku kata pukul 1 la....
Nasib baik...rupanya aku tak dapat nak siap kan dalam pukul 1.
Ngam ngam pukul 2 baru settle. Itu pun Ida dah mesej tanya, cheese tart mana kak...
Allah... Maaf Ida... Alif dah otw hantar...


Cheese tart aku ni, cheese tart bajet je...
Sekotak RM30 ada 25 biji. berinti kan jem blueberry....
Syukur...Ya Allah rezeki hari ini...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...