18 January 2023

Menu Bekal Hari Selasa @ 17/01/2023

Hari ni selasa... 
Aku cuma masak yang simple...
Telur goreng sambal dan juga ayam goreng tepung.
Untuk bekalan Alif aku potong kan kek butter malam tadi.
Aku juga bawa kek untuk sarapan aku...
Alhamdulillah...Jimat dah kan....



Ayam goreng tepung..
Sedap juga tepung ni...tapi lupa dah brand apa..
Selalu guna bestari tapi hari tu bestari takde.....


Telur goreng masak sambal... Lama tak makan lauk macam ni...
Kebetulan pula telur memang banyak kat rumah tu...
Madam yang tolong aku beli kan telur.
Sekarang ni nak cari telur punya la payah....
Asyik telo omega je..mana tahan nak beli telur omega...
wahai kerajaan tolong la dengar rintihan kami rakyat B40 ni....
Jangan la pentingkan diri sendiri......



 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...